Rogaty Kask CM=150 lub 85k złomu Hełm Obrona: 3 Cechy: obrażenia wszystkich broni +5 Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 10 Cena sprzedaży: 2 750 PLN
Wzmocniony Hełm CM=50 lub 45k złomu (część wzmocnionego setu który daje +25 do obrony) Hełm Obrona: 12 Cechy: obrona +5 Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 5 Cena sprzedaży: 5 000 PLN
Kurtka Złodzieja CM=100 lub 65k złomu Zbroja Obrona: 7 Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2 Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 5 Cena sprzedaży: 3 750 PLN
Kurtka Zabójcy CM=200 lub 100k złomu Zbroja Obrona: 10 Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +5 Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 10 Cena sprzedaży: 8 000 PLN
Dobra Obręcz CM=10pr lub 8k złomu Hełm Obrona: 2 Cechy: CHARYZMA +8 Wymagania: POZIOM: 5 Cena sprzedaży: 3 000 PLN
Pika Bazyliszka CM=100 lub 75k złomu Broń biała dwuręczna Obrażenia: 15 - 60 Cechy: Trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +15 %, obrażenia maksymalne +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +2, obrażenia broni +10 Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 26, WPŁYWY: 15 Cena sprzedaży: 11 500 PLN
Szybki Nóż CM=300 lub 150k złomu Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: ZWINNOŚĆ: 10, POZIOM: 15 Cena sprzedaży: 15 150 PLN
Zwinna Pałka CM=50 lub 25k złomu Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, ilość ataków na rundę: 2 Wymagania: ZWINNOŚĆ: 10, POZIOM: 10 Cena sprzedaży: 10 100 PLN
PS Istnieje też opcja zapłaty w złomie i prkach jednocześnie, jeśli ktoś np nie ma odpowiedniej ilości złomu - po prostu resztę może zapłacić w prkach
|